Cheryl

communicatiemanager

Om er voor te zorgen dat u tijdens de werken met uw vragen terecht kan, zijn er de medewerkers van het infopunt Noorderlijn. Communicatiemanager Cheryl Horemans: “Inwoners kunnen naar ons komen met vragen. Kunnen we hen helpen? Misschien niet altijd. Maar we zullen altijd onderzoeken of dat kan. En als het kan, dan doén we dat. Kan het niet, dan maken we duidelijk waarom.”  

Cheryl Horemans: “Het is belangrijk om een brug te maken tussen de mensen die de werf treft en de aannemer. Mijn hoofdtaak? Er voor zorgen dat ons team er tijdens de duur van de werken is voor de bewoners, handelaars, bezoekers, studenten. Heb je een vraag of een opmerking? Daarvoor kan je terecht in  het infopunt. Of je surft naar onze website. Of je gebruikt onze social media-kanalen. Of je neemt telefonisch contact op. Mogelijkheden genoeg... Ons team zal ook heel regelmatig zichtbaar zijn in de verschillende wijken. Spreek ons aan, laat weten wat er leeft. Samen streven we er naar om zo vlot als mogelijk door de werken te komen."

"We communiceren open en eerlijk. Dat vinden we heel belangrijk."

“Een concreet voorbeeld? Stel dat je moeilijk aan je voordeur geraakt, en een bruggetje is de oplossing. Laat het ons weten via één van onze kanalen. Dan proberen wij werk te maken van een oplossing..”

“Wie je ook bent – bewoner, handelaar, school, bedrijf, ... – we garanderen een luisterend oor. Wat je ook vraagt: we nemen het serieus. Is er écht geen oplossing? Dan houden we je niet aan het lijntje. We communiceren open en eerlijk. Dat vinden wij héél belangrijk.